Sök i den här bloggen

onsdag 14 mars 2012

ZUMBA TIME med Holmens sköna brudar

Ojojoj, vi försöker ju hela tiden hitta på nya roliga träningsaktiviteter och nu fick tjejerna en inbjudan av Sportlife här i Alingsås att kostnadsfritt testa på ZUMBA en gång...

För mig personligen verkar varenda kvinnlig bekant i stort sett frälst över hur kul det är att träna Zumba så jag hoppas verkligen på riktigt stor uppslutning av laget här! Även om det är en söndag så lyckades jag pricka in så vi kör samma tid som vi tidigare hade träning på konstgräset, så förhoppningsvis blir vi ett riktigt stort gäng.

Är det dessutom tillräckligt många (får se hur vi räknar på det) så har jag själv lovat att skaka loss... kan vara så att jag kommer behöva syrgas och hjälp att köra hem bilen efteråt, men det kan det vara värt :)

Zuuuuuuuuuuuumba time!
//Tobias

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul om du har tid att skriva en rad när du besökt vår blogg. Tänk bara på att bloggen riktar sig till läsare i alla åldrar!

Holmalunds IF F99/00 - Sponsorer 2014

Sponsorer för Holmalunds  IF F99/00